Noastre linii de asistenţă telefonică:
+49 (0) 2428/8198992
Certificate magazin online
3 ani garanţie pe toate dispozitivele
Cumpărare pe cont & mai mult
La o valoare de ordine de 99 €, noi vă va oferi costul de transport maritim!
Cadouri de la 49,00 €

Termeni si conditii de utilizare

1. În primul rând General, baza de clienti, limba

1.1 Toate oferte, contracte de vânzare, furnituri și servicii trebuie, din cauza comenzilor de la clienții noștri, prin www.nded.de magazinul nostru online ("Magazin Online") acești termeni și condiții.

1.2 Gama de produse din magazinul nostru on-line se adresează consumatorilor și întreprinderilor, dar numai pentru utilizatorii finali. În sensul acestor Termeni, un consumator este orice persoană fizică care încheie contractul din motive care pot fi atribuite nici comercială, nici activitatea lor profesională independentă (§ 13 din Codul civil - BGB) și este un "antreprenor" este o persoană fizică sau persoană juridică sau un parteneriat legal, la încheierea contractului în activitatea lor profesională comercială sau independentă (§ 14 alin 1 BGB).

1.3 Condițiile de client nu se aplică, chiar dacă aplicarea lor într-un caz particular, nu ne facem în mod specific obiectului.

1.4 Contractul este limba germană.

2. În al doilea rând Concluzie

2.1 Ofertele noastre nu sunt obligatorii în Webshop-ul.

2.2 Prin plasarea unei comenzi în magazin (care necesită înregistrare prealabilă și acceptare a acestor Termeni si Conditii), clientul face o ofertă fermă de a cumpăra produsul în cauză. Clientul este obligat să ofertei până la sfârșitul treilea an de la data zi lucrătoare oferta.

2.3 reprezintă prezentarea produselor din magazinul online nu este o oferta din punct de vedere juridic, ci un catalog non-făcând clic pe butonul "Confirmare comanda", plasați un ordin obligatoriu în coș de bunuri. Confirmarea de primire a comenzii urmează imediat după transmiterea comenzii si nu constituie acceptarea contractului, și putem accepta comanda prin trimiterea unui confirmarea comenzii prin e-mail sau prin livrare a mărfurilor în termen de cinci zile.

2.4 Orice client care este un consumator are dreptul de a retrage oferta în conformitate cu condițiile speciale, care sunt comunicate sub comanda pe site-ul nostru, precum și de a returna bunurile. Articole transportabile urmează să fie trimis înapoi la riscul nostru. Trebuie sa suporte costurile de returnare în cazul în care bunurile livrate comandate și dacă prețul de elementul care urmează să fie trimis înapoi să nu depășească suma de 40.00 EURO, sau dacă sunteți încă la un preț mai mare lucru la momentul retragerii nu au plătit oneros sau o plată parțială stabilit prin contract. În caz contrar, revenirea este gratuit pentru tine. Nu lucruri de coletărie te alegi.

3. Terță Prețuri și plată

3.1 Tarifele noastre includ impozitul pe vânzări, dar nu de transport maritim. Tot prin metoda de plată aleasă de el taxele și costurile de plata - în special taxe de Paypal și bănci - taxe, impozite și taxe similare, clientul trebuie să suporte.

Pentru livrările către țările din afara UE pe care trebuie să plătiți impozite, taxe și comisioane. Pentru mai multe informații privind taxele vamale, a se vedea exemplul de mai jos http://ec.europa.eu/taxation_customs/dds/cgi-bin/tarchap?Lang=DE și pentru import de impozitare cifra de afaceri sub http://auskunft.eztonline.de/ezto/Welcome.do și în special pentru Elveția: http://xtares.admin.ch/tares/login/loginFormFiller.do.

3.2 Cu excepția cazului în mod expres convenit altfel, putem livra numai în avans (în modul specificat în Formularul de Comanda - Paypal, card de credit, transfer bancar). Clientul primește în care bunurile sunt livrate împreună cu o factură (care va fi trimis prin e-mail și pot fi, de asemenea, incluse în ipoteza noastră) peste ordonanța respectivă.

3.3 Clientul nu este un set-off sau de retenție, cu excepția cazului în care cererea reconvențională este de necontestat sau legal.

3.4 plata prin factură. În cooperare cu Klarna noi îți oferim factura de achiziție ca o opțiune de plată. În caz de plată cu Klarna Nu trebuie niciodată să adauge detaliile contului dvs., și veți plăti, atunci când primiți bunurile. Cu Klarna plată este o livrare la o adresa de livrare diferită de adresa de facturare nu este posibilă. Cerem pentru înțelegere.

4. Klarna

Atunci când cumpără pe factura cu Klarna te mereu mărfurilor, și veți avea întotdeauna o perioadă de plată de 14 de zile. Pentru mai multe informații și integrală Termeni si Klarna factură de cumpărare, vizitați: https://online.klarna.com/villkor_de.yaws?eid=21243&charge=variabel. Klarna analizează și evaluează informațiile furnizate de către consumator și, dacă se justifică, schimbul de informații cu alte companii și agenții de credit de raportare (verificare de credit). În cazul în care bonitatea consumatorului care urmează să fie garantată, Klarna AB are dreptul de a refuza clienti plata Klarna și trebuie să indice opțiuni alternative de plată. Informațiile dvs. personale vor fi tratate în conformitate cu Legea privind protecția datelor și nu vor fi divulgate unor terți în scopuri publicitare. Aflați mai multe despre Politica de confidențialitate Klarna lui. (https://online.klarna.com/pdf/data_protection_DE.pdf)

Pentru mai multe informatii despre tine Klarna www.klarna.de vizitați.

Klarna AB, companiile - și numărul de profit: 556737-0431

5. Transportul de mărfuri

5.1 Mărfurile sunt indicate pe nava pagina de produs introdusă după primirea transferului. În cazul în care bunurile nu sunt in stoc, astfel ca livrarea este întârziată, vă vom informa din prezentul imediat.

5.2 În cazul în care întârzierile de livrare cauzate de ordini juridice sau oficiale (cum ar fi de import și restricțiile la export) cauze, apoi extindeți perioada de livrare în consecință. Începutul și sfârșitul a întârzierilor de livrare, vă vom sfătui cu promptitudine tine în aceste cazuri. Dacă suntem întârziere în furnizarea, atunci răspunderea noastră pentru daune-interese în caz de neglijență ușoară este limitată la daunele previzibile. Orice alte pretenții de despăgubire numai în cazul în care întârzierea este cauzată de intenție sau neglijență gravă.

5.3 În cazul în care există diferite perioade de livrare a ordonat bunurile pe care le rezervă dreptul de a face livrări parțiale, în măsura în care rezonabile.

6. Transport, asigurare și transferul riscului

6.1 Cu excepția cazului în care sa convenit altfel, vom determina metoda de transport maritim corespunzătoare și compania de transport maritim la discreția noastră.

6.2 În cazul în care clientul este un consumator, riscul de pierdere accidentală, avarii accidentale sau a pierderii accidentale a bunurilor livrate în timp pentru a clientului, în cazul în care produsul este livrat la client sau clientul este în întârziere de acceptare. În toate celelalte cazuri, riscul este transferat la livrarea de mărfuri către transportatorul la client.

6.3 Vom asigura bunurile impotriva riscurilor obișnuite de transport la un cost noastră.

7. Dreptul de retenție

7.1 Ne rezervăm titlul de proprietate asupra bunurilor livrate până la plata integrală a prețului de achiziție (inclusiv TVA și livrare) pentru produsul în cauză.

7.2 Clientul este interzisă fără acordul nostru scris prealabil nu este autorizată să revândă mărfurile livrate de noi, care este sub dreptul de retenție. Clientul intră caz ​​de eventuala revanzare deja creanțele care decurg din revânzarea de pana la suma dintre noi să plătească prețul de achiziție, plus o primă de 20% la noi. Noi autorizam clientului pentru a colecta cererile de așa-alocate în cursul normal al activității, pe care le prezenta autorizație, în cazul întârzierii efectuării plăților pot fi revocate de către client în orice moment.

8. Garanție

În cazul în care mărfurile livrate fac obiectul unui defect de material, clientul poate solicita prima-ne să remedieze defectul sau livrarea de bunuri cu defecte, antreprenorii, putem alege dintre defectele sau livrarea de bunuri conforme. Alegerea poate afișa numai în scris (inclusiv prin fax sau e-mail) pentru a clientului în termen de trei zile lucrătoare de la notificarea deficit. Putem refuza tipul de executare ulterioară aleasă de către cumpărător, în cazul în care acest lucru este posibil doar cu costuri disproporționate.

În cazul în care performanța în conformitate cu alin. 7 (1) nu reușește sau este inacceptabilă pentru client sau putem refuza executarea ulterioară, clientul este întotdeauna în conformitate cu legislația aplicabilă dreptul de a anula contractul de achiziție, pentru a reduce prețul de achiziție sau solicita daune sau rambursarea cheltuielilor efectuate în zadar. Pentru a cererilor clientilor pentru despăgubiri de asemenea, dispozițiile speciale ale sec. 8 din acești Termeni și Condiții.

Perioada de garanție este de trei ani de la livrare, dacă clientul este un consumator, în caz contrar douăsprezece luni de la livrare.

se aplică numai societăților aplică următoarele: Clientul trebuie să inspecteze bunurile cu atenție și imediat după transmiterea. Mărfurile livrate vor fi considerate acceptate de către client, în cazul în care un defect nu (i) în cazul unor defecte evidente în termen de cinci zile lucrătoare de la livrare, sau altceva (ii) este indicat în termen de cinci zile lucrătoare după descoperirea defectului.

9. Repartizare a costurilor pentru revocarea

Trebuie sa suporte costurile de returnare în cazul în care bunurile livrate comandate și dacă prețul de elementul care urmează să fie trimis înapoi să nu depășească suma de 40.00 EURO, sau dacă sunteți încă la un preț mai mare lucru la momentul retragerii nu au plătit oneros sau o plată parțială stabilit prin contract. În caz contrar, revenirea este gratuit pentru tine. Nu lucruri de coletărie te alegi. A se vedea, de asemenea, condiții noastre.

10. Nouă Răspundere

10.1 Răspunderea noastră pentru neglijență (cu excepția neglijență gravă) este limitată, în cazul în care livrarea întârziată la o cantitate de (10)% din prețul lor de achiziție (inclusiv TVA).

10.2 Noi nu suntem (egale, indiferent de motiv, juridic). Pentru daune prin intermediul contractului și a bunurilor și, în condiții normale de utilizare a produsului de obicei, să se aștepte Limitările de mai sus nu se aplică în caz de intenție sau neglijență gravă.

10.3 Limitările de § 8 nu se aplică răspunderea noastră pentru caracteristicile garantate definite. § 444 BGB, un prejudiciu vieții, integrității corporale sau sănătății sau sub Produsul Legii privind răspunderea.

11. Zecea Legea în vigoare și jurisdicția

11.1 existentă între noi și contractul de cumpărare clientul este supusă de a se supune dispozițiilor obligatorii de drept internațional privat de dreptul Republicii Federale Germania în temeiul excluderii din Convenția ONU de vânzări.

11.2 Contractul este limba germană.

11.3 În cazul în care clientul este un comerciant în sensul. §1 alineatul 1 din Codul comercial german (HGB), o entitate juridică de drept public sau de un activele publice speciale, instanțele sunt în Germania, pentru toate litigiile care decurg din sau în legătură cu competența exclusivă contractuale relevante. Jurisdicția în aceste cazuri este Düren. În toate celelalte cazuri, clientul sau putem introduce o acțiune în fața unei instanțe de jurisdicție competente, potrivit legii.

Oferte exclusive.Doar pentru tine. Înscrieţi-vă acum voucher valabil până la 31.12.2012, odată ce un utilizator poate naviga de la cumpărare valoare de 40 €
5€
nded internațional